Εγγυηση - Service
Συχνές ερωτήσεις για το service.
Ποιά είδη μηχανημάτων μπορώ να επισκευάσω στην back2life?
Η back2life παρέχει ολοκληρωμένο-εγγυημένο service, τεχνική ή/και υλική υποςτήριξη, εντός ή εκτός εγγύησης σε πολυθρόνες μασάζ όλων των γνωστών κατασκευαστών(Rongtai, Rexton, iRest, Panasonic, Inada, Tokuyo, Humantouch, Rokol, inSPORTline, Breuer, Keyton κλπ.), σε εξοπλισμό μηχανημάτων κομμωτηρίου που περιλαμβάνουν συστήματα μασάζ(π.χ. λουτήρες) καθώς και σε εν γένη μηχανήματα και εξοπλισμό γύρω από το χώρου του μασάζ.
Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής των μηχανημάτων προς επισκευή στην Back2life;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραδώσει ο ίδιος το μηχάνημα του είται άμεσα στην έδρα της back2life, είται μέσω μεταφορικής εταιρείας ή courier. Διαφορετικά, κατόπιν συννενόησης, η back2life έχει τη δυνατότητα παραλαβής του μηχανήματος απο το χώρο του πελάτη.
Ο τεχνικός έλεγχος και η διάγνωση για την/τις βλάβες γίνεται, εφόσον μπορεί άμεσα να διαπιστωθεί, στο χώρο του πελάτη, σε άλλη περίπτωση στο χώρο service της back2life, στην έδρα της.
Σε κάθε περίπτωση δίνεται στον πελάτη αποδεικτικό παραλάβης(έντυπο ή ψηφιακό)που περιλαμβάνει την εκάστοτε(αν έχει προκύψει)συμφωνία.
Πόσο κοστίζει η επισκευή του μηχανήματός μου στη back2life?
Για τα εκτός εγγύησης μηχανήματα ο πελάτης ενημερώνεται για τα ανταλκά, το κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο επισκευής-παράδοσης απο το τεχνικό προσωπικό της back2life.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί το προτεινόμενο κόστος επισκευής, τότε υπάρχει επιστροφή του μηχανήματος ή παράδοση προς ανακύκλωση και ελάχιστο κόστος τεχνικού έλεγχου που ανέρχεται στα 50€ με ΦΠΑ.
Ποιος είναι ο χρόνος επισκευής του μηχανήματος;
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης (εντός ή εκτός εγγύησης) καθώς και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών.
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί μέσω της άμεσης επικοινωνίας με το τεχνικό προσωπικό της back2life.
Η back2life παρέχει ολοκληρωμένο-εγγυημένο service, τεχνική ή/και υλική υποςτήριξη, εντός ή εκτός εγγύησης σε πολυθρόνες μασάζ όλων των γνωστών κατασκευαστών(Rongtai, Rexton, iRest, Panasonic, Inada, Tokuyo, Humantouch, Rokol, inSPORTline, Breuer, Keyton κλπ.), σε εξοπλισμό μηχανημάτων κομμωτηρίου που περιλαμβάνουν συστήματα μασάζ(π.χ. λουτήρες) καθώς και σε εν γένη μηχανήματα και εξοπλισμό γύρω από το χώρου του μασάζ.
Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής των μηχανημάτων προς επισκευή στην Back2life;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραδώσει ο ίδιος το μηχάνημα του είται άμεσα στην έδρα της back2life, είται μέσω μεταφορικής εταιρείας ή courier. Διαφορετικά, κατόπιν συννενόησης, η back2life έχει τη δυνατότητα παραλαβής του μηχανήματος απο το χώρο του πελάτη.
Ο τεχνικός έλεγχος και η διάγνωση για την/τις βλάβες γίνεται, εφόσον μπορεί άμεσα να διαπιστωθεί, στο χώρο του πελάτη, σε άλλη περίπτωση στο χώρο service της back2life, στην έδρα της.
Σε κάθε περίπτωση δίνεται στον πελάτη αποδεικτικό παραλάβης(έντυπο ή ψηφιακό)που περιλαμβάνει την εκάστοτε(αν έχει προκύψει)συμφωνία.
Πόσο κοστίζει η επισκευή του μηχανήματός μου στη back2life?
Για τα εκτός εγγύησης μηχανήματα ο πελάτης ενημερώνεται για τα ανταλκά, το κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο επισκευής-παράδοσης απο το τεχνικό προσωπικό της back2life.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί το προτεινόμενο κόστος επισκευής, τότε υπάρχει επιστροφή του μηχανήματος ή παράδοση προς ανακύκλωση και ελάχιστο κόστος τεχνικού έλεγχου που ανέρχεται στα 50€ με ΦΠΑ.
Ποιος είναι ο χρόνος επισκευής του μηχανήματος;
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης (εντός ή εκτός εγγύησης) καθώς και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών.
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί μέσω της άμεσης επικοινωνίας με το τεχνικό προσωπικό της back2life.

Ποια είναι η χρονική διάρκεια εγγύησης της επισκευής(επισκευές εκτός εγγύησης);
Η εγγύηση της εκάστοτε επισκευής καθορίζεται στο (1) έτος για ανταλκά και εργασία από την ημέρα παράδοσης/επιστροφής του μηχανήματος στον πελάτη.
Τι είδους βλάβες καλύπτονται στα εντός εγγύησης μηχανήματα(αγορές μέσω της back2life);
Στην back2life καλύπτονται οι περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από αστοχία υλικού και χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη για χρονικό διάστημα (5) ετών από την ημέρα παράδοσης στον πελάτη.
Βλάβες οι οποίες οφείλονται σε προβλήματα του ηλεκτρικού δικτύου, σε κακή χρήση, κλπ δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Με το πέρας της επισκευής εξακολουθεί και ισχύει η αρχική εγγύηση του μηχανήματος.
Η εγγύηση της εκάστοτε επισκευής καθορίζεται στο (1) έτος για ανταλκά και εργασία από την ημέρα παράδοσης/επιστροφής του μηχανήματος στον πελάτη.
Τι είδους βλάβες καλύπτονται στα εντός εγγύησης μηχανήματα(αγορές μέσω της back2life);
Στην back2life καλύπτονται οι περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από αστοχία υλικού και χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη για χρονικό διάστημα (5) ετών από την ημέρα παράδοσης στον πελάτη.
Βλάβες οι οποίες οφείλονται σε προβλήματα του ηλεκτρικού δικτύου, σε κακή χρήση, κλπ δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Με το πέρας της επισκευής εξακολουθεί και ισχύει η αρχική εγγύηση του μηχανήματος.

Για απορίες και ερωτήσεις σχετικά με τις επισκευές - συντηρήσεις, μπορείτε να επικοινωνήτε με το τεχνικό τμήμα στο τηλέφωνο +30 697 603 1234 (κ. Ξανθάς Γεώργιος)

ΠΡΙΝ
Πολυθρόνα μασάζ με βλάβη σε μηχανισμούς και εκτεταμένες φθορές στις δερμάτινες επιφάνειες.

META
Πολυθρόνα μασάζ μετά από επισκευή.

ΠΡΙΝ
Πολυθρόνα μασάζ με βλάβη σε μηχανισμούς και εκτεταμένες φθορές στις δερμάτινες επιφάνειες.

META
Πολυθρόνα μασάζ μετά από επισκευή και αλλαγή δερμάτινων επιφανειών.

ΠΡΙΝ
Πολυθρόνα μασάζ με βλάβη σε μηχανισμούς και εκτεταμένες φθορές στις δερμάτινες επιφάνειες.

META
Πολυθρόνα μασάζ μετά από επισκευή και αλλαγή δερμάτινων επιφανειών.